niedziela, 1 lipca 2012

ROZDZIAŁ 5

Kiedy zobaczyłam, że chłopcy podjechali już pod blok wzięłam klucze i wyszłam . Weszłam do samochodu i się z nimi przywitałam . Zastanawiało mnie dlaczego ubrali się jak do klipu do CTS, ale wyglądali tak zajebiście, że nie mogłam zapytać . Kiedy weszliśmy do klubu kończyła się piosenka Rooftop - Set It On Fire . Wiedziałam już, że jestem w swoim żywiole . Akurat kiedy się skończyła byliśmy na środku parkietu . Po Set It On Fire zaczęła się piosenka Audio Push - Turn It Up . Ponieważ miałam ułożoną do niej chorografię od razu zaczęłam do niej tańczyć . Ludzie widząc to zrobili wokół mnie kółko i poruszali się pod rytm klaszcząc . W momencie ostatniej zwrotki ( Don't you stop this ... ) wyciągnęłam Nath'a na środek za jego kurtkę i zaczęłam wykonywać wokół niego zmysłowe ruchy, których wymagała choreografia, a on zaczął ze mną tańczyć . Po skończeniu wszyscy zaczęli bić brawo, a ja i chłopaki udaliśmy się do baru . Każdy wziął sobie po drinku i zaczęli zadawać pytania . Każdy naraz .
- Hej, hej ! Spokojnie . Mówcie po kolei, bo was nie zrozumiem . - zaśmiałam się
- Gdzie ty się nauczyłaś tak tańczyć ? - zapytał Tom
- Gdzie ty się nauczyłaś tak uwodzić w tańcu raczej ! - zaśmiał się Nath
- To ja cię uwiodłam ? - specjalnie uwodzicielsko na niego spojrzałam
- Nawet teraz to robisz ! No jak ?! - zaczął się śmiać
- Widocznie mam do tego talent ... - także zaczęłam się śmiać 
- Idziesz zatańczyć ? - zapytał wyciągając rękę 
- Jasne, takiej okazji nie przepuszczę .. - zaśmiałam się, on wziął mnie za rękę i poszliśmy na parkiet
Zaczęła się akurat piosenka Kat Graham - Sassy . Teraz to mu dopiero pokażę uwodzenie ... - pomyślałam i sama się do siebie zaśmiałam . W momencie All the boys that like my style lekko się po nim zsunęłam i kucając się obróciłam szybko wstając, a na ostatnie słowo w piosence zakręciłam głową i szybkim krokiem podeszłam do baru . Nathan przyszedł zaraz za mną . 
- To powiesz nam gdzie nauczyłaś się tak tańczyć ? - zapytał Tom - Po tym co tam widziałem nie jest to tańczenia dla domowych zwierzątek w domu ... - zaśmiał się
- Jeszcze niedawno chodziłam na Hip-Hop .Nie chcę się chwalić, ale na każdych zawodach mieliśmy 1 miejsce, tylko raz zdarzyło się nam mieć 2 . 
- Ty masz dziewczyno talent ! - Jay podszedł i mnie przytulił 
- Chyba do uwodzenia ! - zaśmiał się Nath
- A ty dalej o tym samym ... - westchnął Max
- Ile wypiłeś drinków, Jay  kiedy ja i Nath tańczyliśmy ? - zapytałam
- Nie wiem ... Może z 6 ... 
- Nie pozwalajmy mu już więcej pić, bo on zawsze upija się na smutno . - powiedział Siva i poklepał go po plecach 
- Wiecie ... Pójdę na chwilę się przewietrzyć . -wstałam z krzesełka
- Może któryś z nas z tobą pójdzie ? To bardzo niebezpieczna okolica . - zaproponował Tom
- Nie, nie trzeba . Dam radę . - uśmiechnęłam się i wyszłam przed klub 
Nagle podszedł do mnie jakiś facet . Najpierw oparł się  budynek i się na mnie chamsko gapił, a potem zapytał : 
- Ej, niunia ? Nie szukasz może jakiejś zabawy ? 
- Ej, niunia ... No niezbyt . 
- Jesteś pewna ? - podszedł przede mnie, objął mnie i na siłę zaczął całować po szyi 
- Odwal się palancie ! - zaczęłam go odpychać
- Oj przestań, wiem, że tego chcesz ! - dalej nie przestawał 
W pewnym momencie ktoś go ode mnie odepchnął i walnął go w mordę . Był to Tom . Wyszedł sprawdzić czy nic mi nie jest . I wyszedł w samą porę . Szybko zabrał mnie do środka i kazał mi się nie ruszać bez któregoś z chłopaków . 
Z klubu wyszliśmy około godziny 2.00 . Chłopcy odwieźli mnie do domu . Gdy tylko weszłam poszłam walnąć się łóżko . W końcu pomału, pomału zasnęłam ...

----------
I znów długie ... Coś się ostatnio nie umiem skontrolować ... xD Ale mam nadzieję, że się wam podoba i dziś powiem krótko - wydaje mi się, że rozdział jako tako wyszedł, ale opinię już zostawiam wam : ) xx 
Zachęcam do napisania jej w komentarzu : )

1 komentarz:

  1. Jak uwodzicielsko :)
    Chcę więcej!!
    Rozdział świetny
    czekam na next!!!
    szybko dodaj plisssssssssssssss

    OdpowiedzUsuń