sobota, 30 czerwca 2012

ROZDZIAŁ 4

Następnego dnia wstałam o godzinie 11 . Leżąc w łóżku włączyłam radio, które stało na półce obok mojego łóżka . Akurat skończyła się piosenka Rity Ory " Hot Right Now " i zaczął mówić facet - Dziś 1 lipca 2012 roku ! To była Rita Ora z kawałkiem Hot Right Now ! A my jak co rano mamy dla was najnowsze ploteczki ! Cieszycie się ? No jasne, że się cieszycie ! Więc muszę wam powiedzieć, że jeden z prezenterów naszej stacji telewizyjnej spotkał wczoraj w nocy około godziny 24 Toma Parker'a wychodzącego z jakiegoś domu . Zaczął wypytywać gwiazdę, czy to zdrada jego dziewczyny Kelsey ? Jednak nie ! Tom odnalazł swoją siostrę ! I to rodzoną ! Nie przyrodnią ! Zaszokowała nas ta wiadomość, ale Tom wyglądał na bardzo szczęśliwego z tego powodu . Także... Tomie, cieszymy się razem z tobą i twoją siostrą ! Do nawiązania do tematu, teraz specjalnie dla was The Wanted i Chasing The Sun . - Po tym co usłyszałam myślałam, że wypadnę z łóżka . W sumie to nie było tak źle ... Fajnie to opisali ...
W końcu po leniuchowaniu wstałam z łóżka i poszłam się umyć i zjeść śniadanie . Potem poszłam się ubrać .  Założyłam na siebie białą bluzkę z opuszczonym ramieniem z napisem " You're my king . ", krótkie jeans'owe spodenki i czarne Conversy . Nie miałam co robić, więc zaczęłam się rozpakowywać i układać rzeczy na półki . W końcu kiedy skończyłam postanowiłam, że pójdę się gdzieś przejść . Wzięłam więc klucze i wyszłam z domu . Idąc ulicą spoglądałam na ludzi . W pewnym momencie odwróciłam się na chwilę do tyłu i niechcący na kogoś wpadłam .
- O jeju, przepraszam . Odwróciłam sie i nie zauważyłam cię . - powiedziałam
- Nic nie szkodzi . Ja też byłam odwrócona, więc to nie tylko twoja wina . - odpowiedziała dziewczyna uśmiechając się - W ogóle jestem Ali - wyciągnęła rękę
- Ja jestem Naomi, a Ali to skrót ?
- Tak . Od Alice . A ty chyba nie stąd ? Nie masz akcentu ... - zaśmiała się
- Tak, jestem z Nowego York'u . Wczoraj przyjechałam .
- Masz tu rodzinę ? Bo ja mam rodzinę w Nowym York'u .
- Tak, mam . Tatę i brata .
- To fajnie . Może napijesz się kawy, albo herbaty ? - zaproponowała Ali - Mieszkam tu niedaleko .
- Z przyjemnością . - uśmiechnęłam się i poszłyśmy
Rzeczywiście, Ali mieszkała niedaleko . Kiedy piłyśmy kawę zaczęłyśmy się bliżej zapoznawać i okazało się, że mamy bardzo wiele wspólnego . Między innymi to, że też jest fanką TW . Nie chciałam jej zbytnio mówić, że Tom jest moim bratem, bo znam ją zaledwie parę godzin i mogłaby mnie na przykład wykorzystać, aby się do nich zbliżyć, a może wyjść z tego naprawdę jakaś przyjaźń . Rozmawiając zadzwonił mój telefon . Przerosiłam, odeszłam na bok i odebrałam . Był to tata . Pytał czy jestem w domu, bo chciał przedstawić mi plan remontu mieszkania . Powiedziałam mu, że powinnam być w domu za jakieś 20 minut . Wróciłam do Ali i powiedziałam, że już muszę iść . Wymieniłyśmy się numerami telefonu i umówiłyśmy na jutro na godzinę 15.00 w Cafe Venezia . Wzięłam swoje rzeczy i poszłam do domu . 
Kiedy dochodziłam do bloku tata już na mnie tam czekał z ekipą . Byłam zdziwiona, bo nie wiedziałam, że już dziś zaczniemy remont . Oczywiście byli tam też TW . Weszliśmy do mieszkania, a tata pokazał mi plan . Ekipa od razu wzięła się za swoją pracę . Tata o dziwo załatwił mi też meble . Strasznie zdziwiło mnie, że tak szybko, ale wytłumaczył mi, że ma swoje dojścia i dla niego to bułka z masłem . Szybko wzięłam wałek do malowania i zaczęłam malować mój pokój . Jedna ściana miała być na ciemny róż, a druga na ciemny szary . Mój pokój malował ze mną Tom, pokój sąsiedni malowali Siva, Jay i Max, bo był dość spory . Kuchnię malowała ekipa taty, a on sam to wszystko nadzorował. 
- Mam pytanie do ciebie ... - powiedział niepewnie Tom
- Wal ! Kto pyta, ten nie błądzi ! - zaśmiałam się
- Ale obiecaj, że na nie odpowiesz. I to szczerze . Bo wiesz ... Jestem twoim bratem, wczoraj wieczorem poznałam prawie wszystkie twoje problemy i wszystko to, co cię cieszy . 
- No dobra ... 
- Więc ... Czy podoba ci się ...
- Nie . - przerwałam mu
- Czy podoba ci się Nathan ? 
- Yyyy ... No wiesz ... Nigdy nad tym nie myślałam ... 
- Zacinasz się ! Ha ! - zrobił szyderczą minę - Ale na serio ! Powiedz, tak czy nie ? 
- Nie wiem Tom ! Nie wiem ! Szczerze ! Ale czemu w ogóle pytasz ? 
Tom przewrócił oczami w lewo i prawo . Na chwilę się zaciął, ale w końcu wydusił z siebie :
- A nic, tak się pytam, bo tak fajnie się wczoraj na niego patrzyłaś ... - zaśmiał się i pochlapał mi twarz farbą
Wkurzyłam się i też go pochlapałam, ale nie twarz, tylko ubranie . W końcu przeszło do prawdziwej bitwy na farbę . Ja chlapałam ciemno-różową, a Tom ciemno-szarą . Chłopaki słysząc śmiechy dochodzącego z mojego pokoju od razu przylecieli obczaić co się dzieje . Widząc nas wzięli z nas przykład . Pobiegli po swoje farby i się dołączyli . Największej cholery dostałam po pocisku Nath'a, bo chlusnął wiadrem, więc ja w jego stronę zrobiłam to samo . Nawet nie zauważyliśmy kiedy, ale chłopacy przestali i obserwowali jak walczę na farby z Nathan'em . W końcu Max krzyknął :
- Tę wojnę wygrywa .... - nastała chwila ciszy - Naomi !!
- Fuck yeah ! - wydarłam się
- Ej, może pójdziesz z nami dziś na imprezę ? - zaproponował Jay - Jakoś trzeba uczcić, że się z Tomem odnaleźliście po tylu latach !
- Chętnie, a gdzie ?
- Do klubu The Dreams . Jedziemy tam na 20.00, więc bylibyśmy po ciebie gdzieś po 19 . - powiedział Nathan przecierając chusteczką twarz, która była cała w ciemno-różowej farbie
- Jasne, mogę pojechać . Na pewno będzie fajnie .
Malowaliśmy tak do godziny 17, dlatego chłopaki się już zwinęli razem z ekipą i tatą, żeby się przygotować . Ja poszłam do szafy i zaczęłam zastanawiać się co mam założyć . W końcu doszłam do wniosku, że włożę zwisającą po bokach bokserkę w biało-czarne paski, krótkie spodenki i czarne skate'y . Poszłam do łazienki, aby wyprostować włosy, a następnie się ubrałam i czekając na chłopaków zaczęłam oglądać telewizję .

--------------
I znów nuda ... Ahh ... Jakie głupie to uczucie, kiedy nie ma się weny ... -,- Czy tylko mi wydaje się, że to jest naprawdę nudne, bo coś czuję, że nie tylko mi . Ale cóż ... Czekam na wasze opinie na temat . Bardzo mnie ciekawi czy wam się to podoba, dlatego jak możecie, to wyraźcie ją w komentarzu i napiszcie co na przykład można było by zmienić . : ) + Przepraszam, że taki długi ...

2 komentarze:

  1. walka na farbę !! xd
    Kocham to <3
    Nie jest nudne a wręcz przeciwnie
    Czekam na next :**

    OdpowiedzUsuń
  2. Farbe lej i wiej xd
    Rozdział świetny i te pytanie Toma :)
    Nie jest nudne jest rewelacyjne !!
    CZekam na next

    OdpowiedzUsuń