wtorek, 31 lipca 2012

ROZDZIAŁ 16

Następnego dnia obudziłam się około godziny 8.00, gdyż to był mój pierwszy dzień pracy od momentu niemiłego zdarzenia pod klubem . Spokojnie wstałam z łóżka, zaliczyłam poranną toaletę myjąc przy tym włosy, ubrałam się i zjadłam śniadanie i włączyłam na chwilę komputer . Jednak zanim się włączył usłyszałam, że w salonie dzwoni mój telefon . Poszłam więc do drugiego pokoju i odebrałam .
- Cześć Naomi . - powiedział tata - Mogę dziś z ekipą i chłopakami przyjechać na 15.00 ?
- No dobra, tylko że ja do 20.00 jestem w pracy . Ale Tom ma chyba jedne klucze ...
- Dobrze, dobrze . To po prostu jak skończysz to albo Nathan albo Tom po ciebie przyjdzie .
- To niech Tom przyjedzie .
- Pokłóciliście się z Nathan'em ? - zapytał zmartwiony tata
- Niee ... Tylko wiesz ... Po prostu chyba postanowiliśmy sobie zrobić przerwę ... - zaczęłam się jąkać, gdyż nie wiedziałam jak powiedzieć tacie, że Nathan całował się z Annie
- Ale to coś poważnego ?
- Nie wiem, no ... Możliwe ...
- Szkoda, no ale to wasze życie, i to wy wiecie przecież najlepiej czy jesteście dla siebie czy nie ... - nastała chwilowa cisza - No to Tom po ciebie przyjedzie . Akurat gdzieś na 20 skończymy .
- Dobra tato, ja już kończę, bo zaraz do pracy muszę wyjść . Pa .
- Cześć.
Kiedy skończyłam rozmowę poszłam z powrotem przed laptopa . Weszłam na twittera i bardzo zaciekawiły mnie wpisy chłopaków, które były kierowane do Nathan'a . Tweet Max'a : " @NathanTheWanted nieźle narozrabiałeś młody ... lepiej to napraw ! ", tweet Jay'a : " @NathanTheWanted nie rozumiem twojego toku myślenia głupku ", tweet Sivy : " @NathanTheWanted weź ty puknij się w głowę ! ", tweet Tom'a : " @NathanTheWanted ... Ty sobie chyba nie zdajesz sprawy co straciłeś przez swoją głupotę ... "
Dość długo wpatrywałam się w tweety, ale kiedy zobaczyłam, że jest już godzina 9.10 wyrwałam z krzesła jak oparzona . Ubrałam buty i wyszłam z domu . Do pracy doszłam na 9.50, więc miałam jeszcze 10 minut na spędzenie czasu z Amy i nową dziewczyną - Cat . Doszłyśmy do wniosku, że skoro przez 10 godzin w pracy nie możemy się nagadać, to po pracy pojedziemy do mnie . Ponieważ Amy ma prawo jazdy, zadzwoniłam do Tom'a, aby po mnie nie przyjeżdżał .
Tak więc po pracy pojechałyśmy do mnie do mieszkania . Dziewczyny poszły do salonu, a ja poszłam do kuchni . Przyniosłam każdej z nas sok i jakieś czekoladki, które ostatnio kupiłam . Kiedy usiadłyśmy dziewczyny zaczęły wypytywać mnie o zdarzenie pod klubem . Oczywiście nawiązały także do tematu Nathan'a, więc musiałam im powiedzieć to, co zdarzyło się wczoraj . Nagle dostałam sms'a od jakiegoś nieznajomego numeru . Otworzyłam więc go i zaczęłam czytać na głos " Cześć Naomi, tu Annie . " - wystarczy, że przeczytałam, to imię i chciałam już wyłączyć tego sms'a, lecz dziewczyny doradziły mi, żebym przeczytała co Annie ma mi do powiedzenia po tym, co się wczoraj stało . Zaczęłam więc czytać dalej . - " Chciałam ci powiedzieć, że to co stało się pomiędzy mną a Nath'em nic nie znaczyło . To ja go pocałowałam, ale on nie chciał . Mówił, że cię kocha i odszedł . Przepraszam . Powiedziałam już chłopakom, że usunę się z ich, ale i Twojego i Nathan'a życia . Chyba że jeśli się zgodzisz wytrwam do końca tego tygodnia i potem o mnie zapomnicie . Nie gniewaj się na niego, bo to nie jego wina . "
- Widzisz ... Mówiłyśmy, żebyś przeczytała do końca . - powiedziała Cat - Teraz masz pewność, że to nie Nathan jest winny, ale ta cała Annie .
- Moim zdaniem powinnaś przeprosić Nathan'a - wtrąciła Amy
- Wiesz ... - nie dokończyłam zdania, gdyż coś zaczęło stukać w moje okno
Zauważyłam, że ktoś rzuca malutkimi kamyczkami w okno . Otworzyłam je i ujrzałam tam Nathan'a, który stał przy keybord'zie . Zaczął na nim grać i śpiewać piosenkę " Personal Soldier " . Za mną stały dziewczyny i także wyglądały, aby zobaczyć co się dzieje na dole . Kiedy Nath skończył śpiewać spojrzał w górę i zapytał :
- Wybaczysz mi ?
Ja szybko wyleciałam do drugiego pokoju, ubrałam buty i zbiegłam do niego na dół . Od razu rzuciłam mu się na szyję .
- To co ? - uśmiechnął się
- No jasne, że tak . - Nath położył rękę na moim biodrze i czule mnie pocałował
Dziewczyny widząc całe zdarzenie w oknie zaczęły nam bić brawo . Ja i Nathan oczywiście zaczęliśmy się śmiać, ale byłam szczęśliwa, że w końcu się wszystko wyjaśniło . Nath wziął keybord'a i weszliśmy na górę . Postawił go w pokoju i usiadł na kanapie obok mnie .
- Keybord jest włączony ? - zapytałam
- Tak, powinien być . - odpowiedział Nath i zniewalająco się uśmiechnął
Wstałam więc z kanapy, podeszłam do keybord'a i zaczęłam grać i śpiewać piosenkę When I Look At You . Kiedy grałam nie czułam, że ktoś w ogóle siedzi i na to patrzy . Mogłabym tak grać i grać wieczność . Kiedy skończyłam wróciłam do Nathan'a i obok niego usiadłam .
- Czemu nie mówiłaś, że grasz ? A co najważniejsze, że śpiewasz ? - zapytał
- Dziewczyno, jaki ty masz talent ... - powiedziała Cat - Czemu nigdy nie poszłaś do jakiegoś programu, czy coś ?
- Jakoś nie było okazji ... - odpowiedziałam zawstydzona
- Grasz na czymś jeszcze ? - zapytała Amy
- Trochę na gitarze .
- Więc tak ... - zaczął Nathan - Uwiodłaś mnie swoim tańcem w klubie i uznałem, że jesteś wspaniałą tancerką, po trudnym przejściu ja dopiero dowiaduję się, że masz jeszcze takie talenty ?!
- Tak, właśnie tak .
- Boże ... Ja przy tobie odpadam . - zaśmiał się
Do końca wieczoru rozmawialiśmy o tym zagraniu i zaśpiewaniu . Nathan wpadł na pomysł, że może bym nagrała z The Wanted jakąś piosenkę, ale ja odmówiłam . Widać, że zależało mu na tym, ale nie chciałam zbytnio tego zrobić ...
Kiedy dziewczyny poszły Nath został, aby pomóc mi posprzątać . Jak już wszystko ogarnęliśmy usiedliśmy z powrotem na kanapie . Nathan mnie objął i powiedział :
- Nawet nie wiesz jak się cieszę, że wszystko się już wyjaśniło ... I wiesz ... Kocham cię .

------------
I znów nudny ... Ostatnio brak mi weny na nowe rozdziały ... : ( No ale cóż ... Mam nadzieję, że wam się podoba i zasnęliście . : )
Zachęcam do komentowania :D

1 komentarz: