niedziela, 25 listopada 2012

Liebster Awards

WooW ... Zostałam nominowana aż 5 razy ! o.O Dziękuję za to patrycji, Tinie, psychicznej, Miu Bry i Patrycji Gabin :* Nie przypuszczałam, że zostanę chociaż raz ;p Bez urazy dla tych co mnie nominowali, bo naprawdę bardzo im dziękuję, ale jakoś nigdy nie to nie interesowało, więc odpowiem na Wasze pytania, ale sama nie będę nominowała ...
Odpowiedzi na pytanka : D :
do patrycji :
1. Replace Your Heart *_*
2. 13
3. Śpiew, a czasem nawet taniec ; D
4. Pies :D
5. Angielskii *>*
6. krejzoOolką xdd
7. Słucham jeszcze bardziej dołujących piosenek ; )
8. Nathan Sykes i Siva Kaneswaran ^.^
9. Christinę Aguilerę
10. Loreen - My Heart Is Refusing Me i Olly Murs ft. Flo-Rida - Troublemaker ; D
11. ktoś mnie okłamuje .

do Tiny ; D :
1. Śpiew i czasem taniec ; D zależy jaki mam humor xd
2. Do 1 gimnazjum
3. Pies *>*
4.Loreen - My Heart Is Refusing Me
5. Przyjaźń i miłość .
6.Na rozmowę z fałszywymi ludźmi -,-
7. Koleżanka namówiła mnie do tego, po przeczytaniu pierwszego rozdziału w brudnopisie ; D
8. Burlesque *_*
9. Do Nathan'a Sykes ... ; D Nie no żart xd Nigdy się nad tym nie zastanawiałam ;p
10. Christinę Aguilerę za jej głos . :)
11. Oczywiście ! *_*

do Patrycji Gabin ; ) :
1. Nathan Sykes i Siva Kaneswaran
2. Burlesque <3
3. Chyba nie mam ulubionego ; )
4. Angielski :D
5. http://londyn-narkotyki-the-wanted.blogspot.com/ :)
6. W pustyni i w puszczy :D
7. Little Mix ;p
8. Jeszcze się nad tym nie zastanawiam xd
9. Łatwiej byłoby się mnie zapytać czego NIE lubię jeść ; )
10. The Walking Dead :D
11. believe ^>^

do psychicznej ; ) :
1. Nathan Sykes i Siva Kaneswaran
2. Czerwony
3. Dużooo jedzenia lubięę *_* np. Pizza xd
4. Kłamliwych i nadętych -,-
5. Muzyka
6. Zdecydowanie Frugo *>*
7. Wyjechać do Londynu
8.Psyy :D
9. Bilet na koncert TW w Londynie *_*
10. Mam nawet dwie :D
11. Matmy ... ;_;

do Miu Bry xd :
1. W listopadzie minął mi rok :D
2. Nie są sztuczni i mają swoje zdanie . Są po prostu sobą, poza tym ich muzyka jest świetna .
3. 13
4. Śpiew i trochę taniec ; D
5. Light Up The Sky - Christina Aguilera
6. Wyobrażać sobie coś, co nigdy się nie zdarzy .
7. Na pewno TW, ale także Christina Aguilera : )
8. PIZZA *>*
9. Chrstina Aguilera, Loreen, a czasem też Ne-Yo
10. 5 xd
11. Mam dopiero 13 lat xd Nie wiem co będzie za rok, a co dopiero w przyszłości ; )

Jeszcze raz dziękuję wszystkim za nominację i przepraszam, że sama nie nominuję . Wasza nominacja naprawdę wiele dla mnie znaczy, bo nie myślałam, że komuś to się naprawdę podoba ... ; )





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz